fredag 11 juni 2010

Jobb

Idag har jag varit förbi på jobbet och bjudit på fika. Blev en hembakad Tigerkaka, blev nog godkänd :)
Peter hade som vanligt jätte mycket att göra, men han kom förbi och pratade en sväng. Så jag ska börja jobba helg i september ska bli skönt att få in lite extra pengar och att jobba lite så att man inte blir helt förslappad ;)
Sen ska ju C sluta så han söker ju personal nu. Men ja sa de att jag vill ju ha in Ebba på dagis i Mars/April nån gång och då kan jag ju börja jobba vardagar, men vill ju helst inte jobba heltid i början för vi vet ju inte hur de går med dagis å så. Men då sa vi de att jag kan ha hand om slaktsvinen i början då blir de ju inte heltid och så får vi se sen hur de ser ut! Hinner ju hända mycket innan dess. Men jag har ju jobb iallafall och de känns så himla skönt. Så nu ska jag bara ta och ta tag i de där med dagis så att hon kommer in på de dagiset jag vill.


När vi var på jobbet så fick ju självklart Ebba hälsa på en gris. (Född idag)




Hos farmor i Tisdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar