torsdag 3 juni 2010

Sol

Igår tog jag med mig mamma, lilla Ebba och hundarna på en långpromenad med picknic. Vi gick i 3 timmar, stannade på halva vägen och käkade baguetter och kladdkaka :) Var jätte mysigt.

Idag så har vi varit i stan och träffat Karin med barnen Pontus och Ellie och Caroline med Melvin och Nellie. Vi fikade, snackade skit :) och njöt av de skönta vädret!
Väl hemma så grejade jag lite inne och sedan gick vi för att möta Henrik som cyklar från jobbet så blev en liten promenad idag oxå.

Ne nu ska jag se om jag kan få Ebba att sova. Ska igentligen sova nu men hon vill absolut inte så blir väl till att ge henne en skvätt mat och hoppas att hon somnar på de... Varit så svår att lägga de sista dagarna men kanske inte så konstigt när vi har 25 grader inne?


Jennelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar