måndag 2 augusti 2010

Jag vågade!!!

Japp de ligger en liten gård en bit ifrån där vi bor som jag brukar gå förbi ibland. Läget är jättefint och huset är fint de me! De brukar inte vara några där! Enligt folk jag frågat så har de det som sommarställe! Och så idag så skulle vi gå den vägen och då skrev jag en lapp för att sätta på deras hus om att vi var intresserade av att köpa om de ville sälja :) Men så när vi kom dit så var de folk där och då sa jag till Henrik att de är la bara te att fråga, men de tyckte han va pinsamt. Men jag har gått och funderat så mycket på detta huset och jag vill så gärna ha ett eget hus så jag tog mod till mig och frågade!! :O) Men med våran vanliga tur så skulle de ju såklart inte sälja för de va ju en arvsgård bla bla bla......men jag vågade iallafall fråga och nu vet vi ju de! Så kan man släppa de huset och leta vidare!

Idag blev vi även en hund mer här hemma! Vi är hundvakt åt Elsas bror Tayson till på Onsdag! Och de har gått bra än så länge :) De har ju passat Elsa så nu va de väll våran tur :) På promenaden förut så gick vi förbi ett majsfält och Henrik gick ut och gömde sig. En gång till Elsa och en till Tayson, de hittade ju honom men de va inte lätt :) sen gömde jag mig en gång till Elsa och de gick bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar