söndag 26 september 2010

Klädbytardag

I går var jag och mamma på klädbytardag i Korsberga! Hittade massa fint! Bland annat denna fina overollen!!

Vi åkte hem till pappa där Ebba varit medans vi shoppat :O) sedan åkte vi ner till Hjo för de skulle vara Höstmarknad där!
Det var nog den sämsta skiten jag varit med om! Det har varit höstmarknad i Hjo i över 20 år men alltid på samma helg (typ andra helgen i september) men nu detta året så var de ju såklart tvungna att flytta den!! Och vad händer då? Jo de kommer typ inte en enda knalle! Tror de var 6 st där! Hallå 6 stycken!! De är ju så jäkla pinsamt!! Och det värst är att det är 2 dagars! Ojojo sicken skit!!!

De är ju så att knallar har ju allt inbokat och när en marknad har varit på samma helg i 20 år så vet de ju de och då kan man inte bara flytta helg!! Skäms!

Jaja sedan gick jag och mor en promenad så att Ebba kunde sova en stund innan de va dags att fira farmor som fyller 88 år den 28/9! GRATTIS!!

De var väll Lördagen de! Idag så har vi varit och storhandlat i Skövde så nu kan vi äta lite käk igen :O)
Just de jag Ebba har även tagit sina första krypsteg!! Så nu blir de nog full fart här hemma snart :O)


1 kommentar:

  1. ja det var pinsamt! Jag minns marknaderna som enormt, fullt med folk och stånd! Jag fick massa minnen när jag läste, inte vart där på flera år.
    Vad stor och söt hon blivit ebba:) Ska försöka komma och hälsa på när jag har fått lite ordning i mitt liv igen. :)

    SvaraRadera