onsdag 1 september 2010

Mycket nu...

eller igentligen inte men är ett tag sen jag skrev här. Beror ju även på att vi har varit på semester!! Vi har varit på Gotland i en vecka, hade de görr mysigt! Gotland är fint men kanske en aningen överskattat men fint :)
Igår var jag på första gympapasset! Jag och Karin har bestämt (eller mest Karin :)) att vi ska gympa 3 dagar i veckan!! Men vi får väll se hur länge de håller! ;)
Ebba har även "fått" två tänder. De har ju bara spruckit upp så tar la ett tag innan man ser dem...men nu är de på G iallafall!
Vi har även varit hos fotograf med Ebba! Hoppas och tror att bilderna blev riktigt bra. Får hem dem på posten snart. Men Ebba sköte sig super bra! Hade även med oss själva och vovven Elsa på några bilder! Ebba älskar ju Elsa så de va ju bara ett måste.

Ska ta och lägga upp lite bilder från senaste tiden, så snart jag får in dem i datorn. För som sagt en bild säger mer än ord :O)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du hade lagt upp! :) Jag tycker också att Gotland var fint men en aning överskattat.. :) Men nu har man ju varit där i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Ja precis. Tar nog ett tag innan man åker dit igen. Grattis till huset! Verkligen jätte roligt! Är så avis nu :)

    SvaraRadera