onsdag 23 juni 2010

.

I Lördags så var vi på snabb besök i Essunga. De va skoj att träffa svärföräldrarna lite, blir inte så ofta som man skulle vilja. Men Ebba va så snäll å go :) gav allt farmor o farfar ett underbart leende. Skönt att hon är på bra humör när man träffar dem, eftersom de inte blir så ofta.
Sen var de bara att skynda hem å fixa ordning för kvällen. Jenny, Calle, Vendela, Anders och Mia kom på lite mat och trevligt sällskap. Jag hade gjort en blåbärspaj till efterätt å den ble rätt bra faktiskt! Vi hade på TVen å följde såklart Vicktoria och Daniles bröllop :)

I Söndags så åkte vi till Hökensås och fiskade ihop med mamma, pappa, Jimmie och hans tjej Sandra. Vi hade tur med vädret, men mindre tur med fisket. Blev inget alls, men trevligt va de. Men så blev Henrik sjuk och har bara blivit värre de senaste dagarna! Stackars min älskling inget roligt att vara sjuk, å inte nu till midsommar så hoppas han blir bättre nu å inte sämre. Sen får vi hoppas att inte Ebba blir smittad!

I Tisdags så var jag och Camilla på studiebesök på Badene med LRF ungdomen. De va skoj att komma ut lite å prata lite gris. Efter studiebesöket så grillade vi ihop med smågrisproducenterna. Träffade lite folk som man inte träffat på länge så de va roligt!

Imorgon så är de 5 månaders kontroll och spruta för Ebba som gäller, ska bli roligt att se vad hon väger nu :)

Ne nu ska jag vara lite social mot min sjuka sambo.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar