onsdag 21 juli 2010

Grattis mamma!!

Idag så har min mamma haft kalas!! Grattis mamma! Av oss och min bror så fick hon en brevlåda och i denna så låg det ett kuvert med biljetter till Ladies Night i Jönköping!! Så det ska jag och mamma åka på i November ska bli skoj.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
I måndags så var jag och mamma och Ebba i skövde och shoppade lite. Ebba skötte sig himla bra vill ja säga. Hon satt i den där stolen på vagnen, de gillade hon för då kunde hon ju ha koll på allt! Men när vi va inne på Maxi och nästan hade handlat klart så va hon så himla trött men hon ville inte ligga ner och sova, så när vi stod i kön så fick jag ta och öppna majskroks paketet och ge henne lite. Så det slutade med att hon somnade sittande med majskrok i munnen :) gullunge.

Sen på kvällen så åkte vi till Lidköping för att käka räkfrossa med Henriks familj. Ebba sov halva tiden i vagnen så det var skönt, så man fick äta i fred :)

I går åkte vi till Berg utanför Linköping för att titta på slussen! De har en slusstrappa där med 7 slussar sen har de flera slussar längre upp så totalt är de 15 slussar! De va väldigt intressant att se på. Va ju så himla många fina båtar oxå :) jag vill ha en båt jag me å åka på Göta kanal med. De skulle vara himla skoj! Men lite pirrigt när man ska slussa första gången :) På vägen hem så stannade i i Motala och käkade. Väll hemma i Hjo så åkte vi till Annelie och Mats, de hade köpt med en hundmatspåse till oss när de var och köpte en så vi skulle hämta den. Hundarna fick leka lite och vi satt på altanen och pratade. De va trevligt!

Bilder kommer senare :) Orkar inte de nu. Ska sova!
God natt...

1 kommentar:

  1. JAA Tackar igen för en underbar födelseda`me min härliga familj Å de ska bli så jäkla kul me Ladies Night Stora Kramen

    SvaraRadera