fredag 2 juli 2010

Juli

Ja så var de redan Juli, de är hemskt vad tiden går fort. Ebba är redan 5 månader och det är 7 månader sedan jag jobbade! Shit allså. Men till helgen blir det prövning =) för då ska de jobbas. Som tur är så är de en såkallad hopp helg så de är ganska lugnt! Men jag lovar att jag kommer vara helt slut på måndag! Hehe...hoppas de har räknat med att de nog inte kommer gå så fort som de brukar för mig :) Känner ju att ens magmuskler inte rikitigt har hamnat där de ska än och sedan är de nog inte så bra som innan graviditeten =) så jag räknar även med att jag kommer ha go träningsvärk.

Ebba är fortfarande sjuk, men ganska pigg ändå! Vaknar väll några gånger på natten och skriker men somnar ganska lätt igen. Uch inget skoj att sova när man är förkyld. Sen kan man ju inte direkt förklara för henne att hon ska snyta ut! Gullunge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar