måndag 5 juli 2010

Jobbat

I helgen har jag då jobbat för första gången på 7 månader!! Åh de gick över förväntan jag trodde det skulle vara varmare i stallarna, skitigare och att jag skulle ha en j-vla träningsvärk men icke! Jag börja vid halv 6 och va klar till 12 båda dagarna, grisarna skötte sig jätte fint, beövdes inte skrapas alls mycket vilket är väldigt ovanligt för denna årstiden då de skitar ner som in i den för att svalka sig! Var även några som började grisa i helgen de gick väll kanske inte så himla bra men inget som jag kunde påverkat! Hoppas bara resterande grisning ser bättre ut annars blir de ingen rolig grupp =( Sen har jag inte ont någonstans!! Kanske är bra träning att bära runt på bebis =) Himla konstigt detta.
Och eftersom de gick så himla bra på jobbet så hann jag åka på 3års kalas till Essunga! Henrik och Ebba åkte ju på fm så jag fick ta caddyn, vilket var väldigt varmt utan AC! =(
Det var lilla Carl som redan har blivit 3 år! Tiden går så himla fort snart är de Ebbas tur att ha kalas! Eller okej då inte så snart men hon är ju snart ett halv år! ojojoj, ne dags för lite bilder.
En sjuk Ebba sover
så gott i mammas famn

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna killen blev då 3 år!


Vi försökte ta ett kort på
alla kusinerna!

Inte så lätt =) Detta blev mitt bästa
(Ebba river gräs)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ebba duschar med pappa,
hon gillar att duscha

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan själv =)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Våran älskling!

Inte att glömma
våran älskling Elsa!!


1 kommentar:

  1. Vilka fina kort :) Ja dom växer ju helt sjukt snabbt!

    SvaraRadera