torsdag 12 augusti 2010

9 Timmar och 5000:- fattigare!

Shit allså!! Trodde inte att notan skulle sluta på så mycket! Men släppa iväg mig och mamma på shopping i Ullared är tydligen farligt! :O) Men jag fick ju väldigt mytcket saker vill jag lova! Köpte en vinterjacka, resesäng till Ebba, Babyvakt, Radio/CD spelare, massa kläder till Ebba, lite till mig, massa tandkräm (Gekås tandkräm är bäst!) Dyna till Elsa, Läderkoppel, Parasol till vagnen och mycket mycket mer!! Så jag är nöjd men hade lite ångest när jag åkte hem för jag handlat för så mycket! Haha, sen att vi gick inne på Gekås i 9 timmar är ju helt sjukt :) När vi kom så hade inte affärerna öppnat utanför och när vi kom ut från Gekås så hade de stängt! Men vi stressar verkligen inte och går och kollar på massa saker, även sånt som vi inte ska ha. Men man kan ju få lite ideer och så de e som när man är på IKEA och går där de har som små lägenheter uppbyggda, där kan man ju kika jätte mycket coh få ideer så himla bra!!!

Idag har de varit promenad med Emelie på morgonen och lunch med mamma och Jenny (en som mamma jobbar med) sedan ikväll så ska vi ut och äta med jobbet! Så ätit ute två gånger idag...men men...de kan man unna sig såhär på sommaren ...

Nu tror jag att jag ska ta och vila lite, är gött trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar