onsdag 18 augusti 2010

Halloj

Nu var de ett tag sedan jag skrev något! Vi har varit i Essunga på kräftkalas vilket var väldigt trevligt vi sov över så det blev en hel helg med Henriks familj! På Lördagen så åkte vi båt med Björn, Camilla och Carl och på kvällen blev de kräftkalas!! På Söndagen så åkte vi till Kyrkås med Camilla, Carl, Jenny och Calle för att fiska lax :) En liten pöl med massa fisk och man måste köpa den fisk man fångar! Så de blev 6 st! sedan grillade vi dem :) Blev även en tipspomenad med Roland, Jenny och lilla Vendela. Jag vann :O) haha, Henrik hjälpte väll till me de mesta frågorna så kan la säga att vi vann men att jag va bäst på skilljefrågan! Sen bar de av till Skövde för att käka pizza hos Emma och Martin. Jenny och Calle åkte oxå me.
Så de har varit en väldigt bra helg vill jag säga...men vi sammanfattar de la med lite bilder för de va längesedan!!!

*kärlek*

Kollar om Tayson vill leka

Syskonen

Tror ni hon är dräktig??

Carl med en av fiskarna

Spännande

Carl fiskar med Henrik

Carl slänger sig ut och säger "Titta jag kan simma!!"

Ebba på ön i Anten

Ebba och mamma åker båt

Ebba och Elsa *Kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar